2016-01-06

“Батя”: фільм про священика, який рив окопи під Маріуполем.

Капелан “Батя” і його прийомні діти одними з перших почали рити окопи навколо Маріуполя.

“Громадське” зняло документальний фільм про священика Геннадія Мохенко з Маріуполя, який заснував дитячий притулок “Республіка Пілігрим”. Капелан, якого зазвичай називають просто “Батя”, усиновив 33 дітей. За 17 років Мохненко дав притулок більш ніж 3000 дітей найважчої соціальної категорії.

“Я був близький до тому, щоб зняти свої повноваження священика і взяти зброю в руки. Я не професіонал, нічого не розумію в цьому … Я вдячний офіцеру, який про мене дізнався, сумно посміхнувся і відмовився дати мені зброю. Тоді ми попросили лопати“, – розповів капелан.

“У мене є мрія – сидячи біля каміна своїм правнукам розповідати про те, що багатовікові імперські амбіції Росії обломили свої зуби під окопами в Маріуполі, які ми рили зі своїми синами” – зізнався Мохненко.



«Робіть добро, воно іноді повертається»

Відео: Христина Бондаренко, Анна Цигима

Комментариев нет:

Отправить комментарий